Klantenstop
Vanaf maart 2024 heb ik een (tijdelijke) klantenstop ingevoerd. Het klinkt heftig maar het is nodig. Ik wil graag voor iedereen de tijd nemen, de service blijven leveren die ik graag voor jou als klant wil. Maar vooral, wil ik de relaxte werksfeer behouden.
Dit lukt niet als mijn klantenbestand steeds groter wordt. Ik gun iedereen een fijne behandeling maar niet ten kosten van mijzelf.
Ben je regelmatig bij mij in de salon?
Dan kan je gewoon, als je dat al niet gedaan hebt een vervolg afspraak inplannen. Voor jou veranderd er niets.
Ben je nog niet eerder bij mij in de praktijk geweest?
Dan moet ik je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk om nu een afspraak te maken. Probeer het over een paar weken eens, misschien heb ik dan weer plek.
Wil je op de hoogte blijven van alle inspirerende, informatie over de praktijk?
Schrijf je dan in voor de 2 maandelijkse BEAUTY POST.
Schrijf je dan in voor de 2 maandelijkse BEAUTY POST.
Is het niet helemaal duidelijk? Of heb je vragen?
Stel ze gerust, ik sta voor je klaar.
Liefs Jolanda